söndag 13 november 2011

Grattis F.A.R!

Här hemma har barnen givit en uppskattad present till sin älskade Pappa. Det blir lite extra kärlek i kvällens middag också. Han ska få känna sig extra speciell och uppskattad idag, det är han mer än väl värd.


Själv sítter jag med en undran över min egen pappa... Undar var han befinner sig, hur han mår, vad han gör och om han tänker på mig? Visst kan jag sakna min pappa, men eftersom han inte varit delaktig i mitt liv på så många år är jag inte ledsen direkt. Däremot undar jag HUR han egentligen mår över att han inte är delaktig i sina barns liv och tar del av inte bara sina barn utan nu även barnbarn. Jag har svårt att förstå det, men vi alla är olika.
Söndagen startades med en lugn frukost. Sedan såg jag Leila dekrorera fina cupcakes på tv4. Hon inspirerade till bak...Grabbarna är iväg för att byta till vinterdäck och vi tjejer är hemma och bara är.
Vita dekorationer, finns här.
 Jag ska snart iväg på en kul happening, som jag skrev om tidigare. Utöver fina saker ska det bli kul att träffa fina vänner - bra kombo!

Dags att fixa till sig lite så jag hinner i tid!
Tjingeling
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar