torsdag 10 november 2011

Diana med vänner...

God kväll!
Har ni sett en sådan bedårande liten vän - Diana från Maileg.

Klicka för att stänga fönster

Såg att Lucky Little Me har fått in lite nyheter på kaninfronten.
Klicka för att stänga fönster
Daisy & Diana
Utöver sötnosar från Maileg finns massor med annat fint till de små och stora.

Apropå vänner, så var jag och besökte min gamla arbetsplats i kväll. Vilka goá, härliga och varma kollegor de är - jag saknar er verkligen och ni är fantastiska männsikor som gör ett bra jobb varje dag. Tack, för allt jag lärt mig tillsammans med er. Jag vet var ni finns och kommer titta in när ni minst anar det...och ni vet vilka ni är!
Tänk, att det är fredag i morgon - veckan skönaste dag! Härligt, härligt...
Till helgen väntar spännande och kuliga aktiviteter. Inte så mycket idrott, men annat - jag berättar och visar här, promise. Bilden visar ett litet smakprov så länge.



Ett stort TACK, till alla er som tittat in här hos mig! Det känns jätteroligt att se hur siffran stiger på antalet besökande hos mitt Lilla hjärta. Blir lite nyfiken på vilka ni är?
Dags att avsluta kvällen med lite köksröj samt att förebereda för morgonen.
Sov gott och dröm söta drömmar.
KrAm
L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar