onsdag 15 augusti 2012

Galleri á la Lena....

Hej på er!
Som ni vet några av er så gillar jag det här med att skapa och pyssla på olika sätt. Genom att baka, men även att göra tavlor. Det är jätteroligt och avkopplande på samma sätt.

Det känns lite läskigt att lägga ut bilder på det jag gjort, men nu gör jag det i alla fall.











Jag hämtar inspiration från olika håll; inredningsbutiker, nätet, ord och citat finner jag lite här och var. Textar gör jag själv på fri hand, blyerts först och sedan med svart och ibland med färg. Canvastavlorna köper jag färdigspända och försöker finna i olika storlekar. Material såsom band, blommor, stjärnor, hjärtan eller andra detaljer köper jag då jag ser något som kan tänkas passa. Varje tavla är handgjord och blir därmed helt unik och även om jag skulle göra två så blir de inte helt lika. Det är charmen och poängen med det hela, tycker jag. Jag har inget företag eller så, det är helt och hållet på egen tid.
 Har fått frågor om möjligt att beställa och det har jag sagt JA till. Är det någon som känner att detta skulle vara den perfekta presenten till något speciellt ändamål går det jättebra att kontakta mig, helmersson71@hotmail.com .
 Jag hjälper gärna till och bidar med vad jag kan.

Pinned Image

Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar