lördag 10 mars 2012

Tavlor...

Friendship is a blessing.
 
Jag har hittat fantastiska tavlor från en konstnär vid namn Lisa Rinnevuo.
 Från en annan blogg jag ofta besöker såg jag tavlor som jag fastnade för. Har inte sett dem tidigare, men de har ett speciellt uttryck som tilltalar mig mycket. Hon har en egen blogg där du kan läsa och ta del av det hon bjuder på - kolla in här.
 
Denna våriga lördag startades med en lååång och skön prommis med maken, därefter hade vi en del ärenden som uträttades. Eftermiddagen har jag ägnat åt att baka... Jag hittade ett recept förra veckan som jag gått och varit sugen på att prova hela veckan. Idag fick jag tid till bakning. Jag lovar - jag kommer lägga ut det här för det var så enkelt och GOTT!
 
Kvällen ägnar jag nu åt att agera taxiverksamhet till stora sonen som har domaruppdrag. Tur nog hinner vi klara av det innan "mello" börjar. Myset är förberett och inom familjen har vi våra favoriter i kvällens startfält: Lisa, Loreen, Danny, Daniel.
Hoppas verkligen att rätt låt vinner!
 
Målning av Lisa Rinnevuo
 
CarPe DieM
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar