söndag 4 september 2011

Måååål - Jag klarade det!
Vilken fantastisk upplevelse och underbart väder vi fick.
Banan runt Djurgården var vacker och det kändes häftigt med alla människor som kantade löpvägen och hejade på oss tjejer som sprang. Jag är nöjd med min prestation och är glad över att jag tränat så pass mycket inför loppet. Tiden är jag också glad över och helt klart är att jag redan nu känner att jag ska vara med nästa år igen och definitivt springa mot en bättre tid.

Efter en sista lååång och seg backe kom så målsträckan - det var bara att bita ihop och köra sista biten in mot mål. Varm, trött, törstig och hungrig, men lycklig fann jag familjen och jag kunde stolt visa upp min medalj och kramas. Jag säger bara, WOW vad häftigt det här var! Måste upplevas live.

Idag firar vi äldste sonen med kalas då han fyller nu i veckan. Min lilla pojke blir 16 år och får börja övningsköra... Det är inte klokt så fort tiden går.

Utöver dessa små cupcakes bjöd vi på American applepie á la Leila, bountykakor och glass.


En helg med både tjejmil, fotbollsmatch och födelesedagsfirande kommer att avslutas
lugnt och skönt med soffmys.
Vi kommer att se Idol - någon mer än vi som ska göra det? Undrar hur den nya juryn är?
Önskar alla en skön söndagkväll.
Krameli Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar