lördag 1 september 2012

Lycka!

Pinned Image
 
Jag blir alldeles varm i hjärtat över vilka härliga vänner jag har.
Ni är toppen och jag blir så glad i er.
Jag måste vara lyckligt lottad som har världens bästa familj och världens finaste vänner.
 
En grå och regning lördag som denna har vi aktiverat oss med regning promenad, simträning, filmmys och att bara vara. Så skönt. Mina tankar har gått extra mycket till alla duktiga tjejer som varit med i årets Tjejmil. Så duktiga ni varit i dagens tråkiga väder, tur att det är en sådan trevlig tillställning. Nästa år ska jag absolut vara med igen - träningen startar NU.
 
 
Har ni sett så fina cupcakesformar!
En present från kär vän och jag tycker ju att det är så kul med presenter - både att ge och att få. Tack snälla Du!
Det är ju så gulligt och man vill ju nästan inte förstöra den fina förpackningen.
Greengate ligger bakom och jag bara gillart så mycket. En nätbutik som är stora på sortiment från Greengate är Elsas Hem. Det är detaljer som dessa som gör bakningen extra rolig och lite mer speciell. 
 
I morgon ska jag och skruttan ta oss till Huvudstaden för att mysa med mamma/mormor. Lite shopping, muséer och fika/äta både gott och mysigt.
Vi hoppas på lite bättre väder än vad som varit idag...
 
Nu tar vi lördagkväll och inser att vi gått in i September, vilket betyder första höstmånaden.
 
 
Kram
L
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar