torsdag 30 juni 2011

Ta mig till havet...

Vilken fantastisk sommardag! Det är inte lite avis jag blev då jag hörde barnen prata om hur varmt det var i havet och vad skönt det var att bada, lite folk var det på stranden och kul att vada ut till stenar och klippor. Så härligt för dem att få vara lediga och njuta på stranden dagar som denna. Tur jag snart får vara med dem!

Havet, sanden och strandlivet sköna sommardagar ger inspiration...

Myshörna...

Strandväska med plats för mycket, finns hos Annah of Sweden.

Strandhanddukar från Lexington

Lexington har även denna söta skylt.

Stråväska från H&M.
I kväll ska jag se vad Sommar med Ernst har att bjuda på - ska Du? Jag brukar kunna få lite inspiration och hoppas på det även i år.  Nu till soffan och tv:n.
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar