lördag 11 februari 2012

Glada färger...


Go´ lördag!
Har varit runt i lite butiker idag och såg massor med kläder jag skulle kunna tänka mig. Det var känsla av V.Å.R, vilket gör mig glad. Till barnen har jag köpt chinos med färger på (inte bara beige och svart), framför allt är det sönerna som använder byxor i klara färger. Har gått och varit sugen länge på ett par till mig själv. Jag hittade ett par som satt jätteskönt och fanns i många olika färger, grön, orange, beige och rosa. Gissa vilka som fick följa med mig hem? Japp, de rosa!


Färgen heter "honeysuckle".
Bohemisk blus
Den vita blusen hade gärna fått följa med hem också, men jag såg den precis då vi skulle gå.... Så söt.

Här hemma har vi lite bakstuga.
 Det är "Dumlekakor" som bakas och igår bakade vi något nytt, en slags chokladkaka med kokosbotten. Den ska provas idag. Receptet hittade jag här.
Kakor, Dumle och ugn som väntar.
Kram
L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar